Saturday 14 July 2012

don't beg him.

seriously, aku taktau macamane nak describe perasaan aku sekarang nih. sumpah lah, memang sedih sangat. aku memang dah kehilangan orang yang betul-II aku sayang. kenapa la aku ni bodoh sangat? bodoh sebab buat orang yang aku sayang rasa bosan ngan aku dan buat orang yang aku sayang rasa tersiksa.
nak menyesal pun takguna. dia dah takde dalam kehidupan aku. :')

kenapa lah aku masih harapkan dia ni?! haishh. so fake lahh hidup aku ni. hanya hidup untuk mengharapkan sesuatu yang takmungkin !

, dia tinggalkan aku. mende tu dah buat aku terluka almost 95 % . tidak terfikirkah dia sebelum meninggalkan aku? :(
 

 
okayy. macamni. sememangnya ditakdirkan cinta aku dan dia tak kesampaian, terputus kat tengah jalan. so, apa patut aku buat?? menangis?? ye, aku sokong. menangis adalah salah satu cara nak lepaskan perasaan. :')
*tibatiba jiwa rasa kosong*
hurm, bawak lah bersabar, bukan senang aku nak sayang seseorang sebetul-betulnya, dalam erti kata lain menerima seseorang masuk dalam hati aku. bila dah sayang, macam ni pulak jadinya kan. takpe, aku ada ALLAH. kalau dia bosan dengan aku, Allah tak pernah jemu. :')
tapi macam orang selalu kata, kalau becinta 3 6 9 tahun sekalipun, kalau Allah tak nak korang bedua, tak jadi jugak kan. kita lah yang kena kuat nak hadapi menda macam ni, kan? sebenarnya, manusia ni hanya merancang. Allah yang menentukan. :')

AKU HANYA BERSERAH PADA SURATAN TAKDIR
  *i don't want to be people who change partners like changing clothes. i remained faithful waiting for true love. :')

*MED*

No comments:

Post a Comment