Wednesday 15 August 2012

Assalamualaikum :)

update FACEBOOK status macamni ::

, Semalam mood saya happy lah jugak pada awalnya. Tapi, akhirnya senyuman palsu yang saya cuba tonjolkan di depan semua orang mulai pudar sedikit demi sedikit. Kebahagiaan yang saya kecapi cuma sekejap. Tapi, saya bersyukur dapat kenal dengan dia. Walaupun sekejap. Mengenali dia, anugerah Allah yg tak ternilai. :)

p/s untuk hang. Macam yg aku cakap, aku redha kalau da memang bukan jodoh kita. aku masih mampu tersenyum. Hihihi. *a cute laugh. No worries, aku tak salahkan hang kalau hang lepaskan aku, at least aku dah tak disakiti lagi. :,)


HARAP DIA BACA :D

YA ALLAH.. sakitnya cinta manusia.. :'(
aku hanya menanti cinta yang sempurna untuk seseorang yang halal untukku..
hurm, tapi, kadang-II penantian tu menyiksakan.. :')
orang lain yang aku sayang, orang lain yang sayangkan aku :')


haruskah aku mati pasaii dia?
, astaghfirullah. istighfar banyak-II. tu kerja bodoh. :'(



OK, TRUE. :)



aku tak kecewa >.<"



akhir kata, saya redha dengan perpisahan ini. dan Alhamdulillah, Allah bagi ujian ni untuk mematangkan diri kita sendiri. :) 
lepas ni, insyaAllah.. tahan diri tu Hanani, tahan.. jangan sampai jatuh kat tangan LELAKI lagi.. MED tak salah, setiap yg berlaku ada hikmahnya ^_^ 
jangan salahkan diri lagi.. ingat jugak pesanan Ustaz Azhar tu.. :') 
"Hope u'll happy being single mingle! That's what you want, i give you.." ;)

i can be tough  =,]

No comments:

Post a Comment